Znamo li gdje smo danas i šta želimo biti sutra?
Vrijeme u kojem živimo, sigurno spada u poslovno među najuzbudljivijim vremenima u povijesti čovječanstva. Naime, u poslovnom svijetu postoje mnoge generacije koje funkcioniraju na različite načine, ali jedna od njih se trenutno svakako izdvaja, pogađate li koja?
Vrijeme u kojem živimo, sigurno spada u poslovno među najuzbudljivijim vremenima u povijesti čovječanstva. Naime, u poslovnom svijetu postoje mnoge generacije koje funkcioniraju na različite načine, ali jedna od njih se trenutno svakako izdvaja, pogađate li koja?
Milenijalci
Ovaj naziv se odnosi na sve one generacije rođene sada već "davne" 1981 i sve do "ranih" 2000.
Evo mogu reći da i ja spadam u tu generaciju i kroz ovaj članak ću objasniti kako ta generacija posluje, komunicira, povezuje se.
Networking licem u lice, neće nikad prestati, jedna od najvećih zabluda je da milenijalci radije se povezuju društvenim mrežama nego licem u lice.
Kroz iskustvo, poznanstva, mogu reći da je to upravo suprotno. Ljudska interakcija jedan je od moćnih načina umrežavanja i povezivanja sa drugima.
Dakle, osim direktnog povezivanja tj face to face, na koji drugi način je ta ista generacija se krenula povezivati i koji su to generacijski atributi utjecali na nove načine komunikacije?
Naime, danas tokom dana komuniciramo sa u prosjeku 10 različitih aplikacija.
Za tekstualne poruke, grupne tekstualne poruke, pozive, e-mail koristimo Facebook, Facebook Messenger, Gmail, WhatsApp, Viber, Telegram, Signal, WeChat, SnapChat, LinkedIn, Twitter, za videopozive Skype, Zoom, Teams.. zašto su se milenijalci tako brzo prilagodili, jednostavno rečeno, jer je to brzo, jednostavno i kroz te promijene, pomaže nam zadržati naš interes.
Stil komunikacije sve više u poslovnom svijetu pod istim tim utjecajem postaje neformalan, postaje normalno kontaktirati poslovne suradnike, šefove, članove C-suitesa putem SMS-a, LikedIna, Facebook messengera Google hangouta ili bilo čega.
Danas, nakon šta ostvarimo kontakt, tu osobu dodamo kroz društvene mreže (Facebook, Instagram LinkedIn) i kroz te ogromne resurse možemo brže graditi odnose (uz veliku količinu informacija o toj osobi sa društvenih mreža) i održavati naše odnose puno dulje zbog lakoće ostajanja u kontaktu.
Ukratko, generaciji Y i svim generacijama koje dolaze lakše je uspostaviti kratkoročne i dugoročne odnose.
Generacija smo koja je naviknuta na timski rad, svakodnevno smo radili u grupama, naučili smo da je zajedničkim radom može stvoriti više i uz to dobro se zabaviti.
Stil podučavanja koji nosimo iz škola i fakulteta doveo nas je do toga da tražimo najučinkovitiji put do cilja, možda ponekad i ne najispravniji i točniji, ali najbrži i na kraju bolje učinkovit nego svi prethodni.
Generacija Milenij u karijeri traži puno više od plaće, krši poslovne postulate stare nekoliko stotina godina, da što više radite, više vrijedite.
Uspjeh se mjeri u današnjem svijetu na učinkovitosti, brzini u razmišljanju i rezultatima, a ne na dugim satima rada, dugotrajnim sastancima, usporenim odlukama i traženju grešaka, a ne rezultata.
Brže dovršavamo poslove, gledamo da budemo više ostvareni tokom dana, imamo želju za održavanjem zdrave ravnoteže između posla i slobodnog vremena.
Naravno, svaka osoba je individua i stoga imajte na umu, neke od ovih karakteristika nisu primjenjive na svaku osobu koja spada u generaciju Y.
Evo mogu reći da i ja spadam u tu generaciju i kroz ovaj članak ću objasniti kako ta generacija posluje, komunicira, povezuje se.
Networking licem u lice, neće nikad prestati, jedna od najvećih zabluda je da milenijalci radije se povezuju društvenim mrežama nego licem u lice.
Kroz iskustvo, poznanstva, mogu reći da je to upravo suprotno. Ljudska interakcija jedan je od moćnih načina umrežavanja i povezivanja sa drugima.
Dakle, osim direktnog povezivanja tj face to face, na koji drugi način je ta ista generacija se krenula povezivati i koji su to generacijski atributi utjecali na nove načine komunikacije?
Naime, danas tokom dana komuniciramo sa u prosjeku 10 različitih aplikacija.
Za tekstualne poruke, grupne tekstualne poruke, pozive, e-mail koristimo Facebook, Facebook Messenger, Gmail, WhatsApp, Viber, Telegram, Signal, WeChat, SnapChat, LinkedIn, Twitter, za videopozive Skype, Zoom, Teams.. zašto su se milenijalci tako brzo prilagodili, jednostavno rečeno, jer je to brzo, jednostavno i kroz te promijene, pomaže nam zadržati naš interes.
Stil komunikacije sve više u poslovnom svijetu pod istim tim utjecajem postaje neformalan, postaje normalno kontaktirati poslovne suradnike, šefove, članove C-suitesa putem SMS-a, LikedIna, Facebook messengera Google hangouta ili bilo čega.
Danas, nakon šta ostvarimo kontakt, tu osobu dodamo kroz društvene mreže (Facebook, Instagram LinkedIn) i kroz te ogromne resurse možemo brže graditi odnose (uz veliku količinu informacija o toj osobi sa društvenih mreža) i održavati naše odnose puno dulje zbog lakoće ostajanja u kontaktu.
Ukratko, generaciji Y i svim generacijama koje dolaze lakše je uspostaviti kratkoročne i dugoročne odnose.
Generacija smo koja je naviknuta na timski rad, svakodnevno smo radili u grupama, naučili smo da je zajedničkim radom može stvoriti više i uz to dobro se zabaviti.
Stil podučavanja koji nosimo iz škola i fakulteta doveo nas je do toga da tražimo najučinkovitiji put do cilja, možda ponekad i ne najispravniji i točniji, ali najbrži i na kraju bolje učinkovit nego svi prethodni.
Generacija Milenij u karijeri traži puno više od plaće, krši poslovne postulate stare nekoliko stotina godina, da što više radite, više vrijedite.
Uspjeh se mjeri u današnjem svijetu na učinkovitosti, brzini u razmišljanju i rezultatima, a ne na dugim satima rada, dugotrajnim sastancima, usporenim odlukama i traženju grešaka, a ne rezultata.
Brže dovršavamo poslove, gledamo da budemo više ostvareni tokom dana, imamo želju za održavanjem zdrave ravnoteže između posla i slobodnog vremena.
Naravno, svaka osoba je individua i stoga imajte na umu, neke od ovih karakteristika nisu primjenjive na svaku osobu koja spada u generaciju Y.