Nespremnost na promjene u početku pandemije i radikalne promijene koje je pandemija donijela, imali su drastičan učinak na mnoge tvrtke. Mnoge velike i spremne poput Amazona su ovdje vidjele priliku i iskoristile svoju poziciju kako bi zaradili više, ali i zauzeli veći udio.
Novca u prodaji ima uvijek i uvijek će ga biti, ali više će biti samo za one koji se okrenu novim smjerovima kako bi postigli uspjeh u prodaji.
Voditeljima se savjetuje da slijede novih 5C kako bi vodili svoje timove, zadržali ili došli do novih kupaca i održali ciljeve u novo normalnim vremenima.
Novca u prodaji ima uvijek i uvijek će ga biti, ali više će biti samo za one koji se okrenu novim smjerovima kako bi postigli uspjeh u prodaji.
Voditeljima se savjetuje da slijede novih 5C kako bi vodili svoje timove, zadržali ili došli do novih kupaca i održali ciljeve u novo normalnim vremenima.
Kupci su ostali isti, ali su se mnoge stvari promijenile.
Kao prvo, njihovo okruženje, velika većina B2B kupaca radi na daljinu, imaju nove osobne izazove kao rezultat pandemije. Trenutno je najbitnije povezanost sa kupcem i njihovom stvarnošću, empatija je bila prije važna, sada je, rekli bi i presudna. Sada se radi o kvaliteti i drugačijem odnosu, prije nego kvantiteti. Naime, zaboravite na količinu potencijalnih kupaca, fokus treba imati na personalizaciji. Prodaja danas treba imati smislenu i korisnu poruku koju koristiti prema svakom od potencijalnih ili sadašnjih kupaca, tako da kroz reviziju prošlih razgovora istražite i izradite to za svakog kupca. Kada uspostavite takvu vezu, imate iskustvo koje možete prenijeti na kupca koje se puno brže razvija u odnos kakav zaista danas želimo imati.
Postati kreativan kroz svoju prodajnu strategiju i izazov za prodajni tim postala je uzbudljiva prilika i prilagodba na COVID-19. Pronađite načine da se prilagodite, poboljšate i kreirate svaki aspekt koji bi mogao bolje služiti kupcima i zadovoljiti njihove potrebe. Ovo je zaista težak posao, ali benefit na ovome je ogroman i super je pronaći novu zvijezdu.
Empatija je sve… danas kada je u pitanju prodajni tim, vaši kupci ili riječ o vašim poslovnim partnerima ne smije se zaboraviti na ovu riječ - briga. Naime, kako danas reagirate, to će se pamtiti i dugo nakon COVID-19 vremena. Stoga pomozite koliko možete svojim klijentima ili potencijalnim klijentima, bez obzira hoće li vas to na kratki rok dovesti do zarade. Vaša podrška i briga u turbulentnim vremenima biti će daleko više od pomoći. Pružanje promišljenih ideja, korisnih resursa i odgovorne korisničke usluge, dovodi do dugotrajnih odnosa.
Velike promjene, traže i jasnoću vašeg poslovanja. Velike kompanije se tu često izgube i dok ne počnu se preispitivati, ne znaju gdje idu. Odluke koje su donese danas imaju trajni učinak i nema prostora za nasumično djelovanje. Zato treba pogledati i možda izmijeniti neke odgovore na pitanja … Koja je vrijednost poslovanja, koja je vizija, zašto tvrtka postoji? Tek nakon toga početi prilagođavati ono šta prodajete i na koji način to radite.
Kontekst poslovanja kaže da nije vrijeme za mirovati, stalno treba prilagođavati svoj poslovni model sa znanjima, proizvodima i uslugama kako bi se pratile potrebe današnjeg vremena.
Ako želite da zajedno prođemo kroz sve definirano, da zajedno razgovaramo i djelujemo na izazove, dajemo preporuke za kreativna rješenja za trenutni i trajni uspjeh u prodaji obratite nam se za besplatne konzultacije.
Kao prvo, njihovo okruženje, velika većina B2B kupaca radi na daljinu, imaju nove osobne izazove kao rezultat pandemije. Trenutno je najbitnije povezanost sa kupcem i njihovom stvarnošću, empatija je bila prije važna, sada je, rekli bi i presudna. Sada se radi o kvaliteti i drugačijem odnosu, prije nego kvantiteti. Naime, zaboravite na količinu potencijalnih kupaca, fokus treba imati na personalizaciji. Prodaja danas treba imati smislenu i korisnu poruku koju koristiti prema svakom od potencijalnih ili sadašnjih kupaca, tako da kroz reviziju prošlih razgovora istražite i izradite to za svakog kupca. Kada uspostavite takvu vezu, imate iskustvo koje možete prenijeti na kupca koje se puno brže razvija u odnos kakav zaista danas želimo imati.
Postati kreativan kroz svoju prodajnu strategiju i izazov za prodajni tim postala je uzbudljiva prilika i prilagodba na COVID-19. Pronađite načine da se prilagodite, poboljšate i kreirate svaki aspekt koji bi mogao bolje služiti kupcima i zadovoljiti njihove potrebe. Ovo je zaista težak posao, ali benefit na ovome je ogroman i super je pronaći novu zvijezdu.
Empatija je sve… danas kada je u pitanju prodajni tim, vaši kupci ili riječ o vašim poslovnim partnerima ne smije se zaboraviti na ovu riječ - briga. Naime, kako danas reagirate, to će se pamtiti i dugo nakon COVID-19 vremena. Stoga pomozite koliko možete svojim klijentima ili potencijalnim klijentima, bez obzira hoće li vas to na kratki rok dovesti do zarade. Vaša podrška i briga u turbulentnim vremenima biti će daleko više od pomoći. Pružanje promišljenih ideja, korisnih resursa i odgovorne korisničke usluge, dovodi do dugotrajnih odnosa.
Velike promjene, traže i jasnoću vašeg poslovanja. Velike kompanije se tu često izgube i dok ne počnu se preispitivati, ne znaju gdje idu. Odluke koje su donese danas imaju trajni učinak i nema prostora za nasumično djelovanje. Zato treba pogledati i možda izmijeniti neke odgovore na pitanja … Koja je vrijednost poslovanja, koja je vizija, zašto tvrtka postoji? Tek nakon toga početi prilagođavati ono šta prodajete i na koji način to radite.
Kontekst poslovanja kaže da nije vrijeme za mirovati, stalno treba prilagođavati svoj poslovni model sa znanjima, proizvodima i uslugama kako bi se pratile potrebe današnjeg vremena.
Ako želite da zajedno prođemo kroz sve definirano, da zajedno razgovaramo i djelujemo na izazove, dajemo preporuke za kreativna rješenja za trenutni i trajni uspjeh u prodaji obratite nam se za besplatne konzultacije.