Pratiti danas prodajni proces, biti siguran da je u skladu s očekivanjima kupaca, stalno ga mijenjati i pratiti na koji način funkcionira prodajni tim, svaka tvrtka ili kompanija treba imati svakodnevno u fokusu.
Naime, biti u koraku ili razumjeti kako će se tržište ponašati za sljedeću godinu nije ista pozicija na startom gridu među konkurencijom.
Ako prodajni proces nije usklađen sa potencijalnim kupcima, svakako preporučamo održavanje treninga sa timom kako bi uskladili zajednička putovanja zajedno u odnosima sa kupcima.Svakako treba imati uključene uvide iz različitih timova, kako bi imali najbolje prodajne procese.
Tijekom raznih sastanaka i face to face sa zvijezdama unutar prodaje, marketingom, operacijama, financijama i svim odjelima koji su uključeni u prodaju, tražite od njih da razumiju proizvod, industriju i put do željenog kupca.
Svi oni nude jedinstvenu perspektivu, koja je ključna da kroz prodajne aktivnosti dizajnirate za kupca proces koje je privlačan, učinkovit i profitabilan. U svakom slučaju treba imati definirani prodajni proces, jer danas treba ukloniti administrativni kaos iz poslova i pomoći da se fokus prodajnog predstavnika vrati natrag na prodaju.
Organizacija i organiziranost ključna je komponenta uspjeha u prodaji i danas je vrlo lako izgubiti pojam o tome gdje se nalazite u svakom od svojih poslova, i od propuštenih prilika ići u grešku za greškom. Definiranje prodajnih faza omogućuje nam izvještavanje, koliko dugo je svaki posao „zapeo“ u nekoj od faze, koje faze traju najduže i na kojim fazama treba napraviti određene korekcije. Ako je dogovor stao, jasne definicije olakšavaju saznanje gdje se nalazite u procesu i koje sljedeće korake trebate poduzeti.
Također, imati definirane uloge i odgovornosti, je ključno. Zna biti vrlo frustrirajuće za segment prodaje da poslove i dogovore guraju kroz usko grlo. Ovaj problem se izbjegava uključivanjem uloga, odgovornosti i rokova kroz prodajni proces, dobrim prodajnim procesom lako upravljate ako angažirate svakog člana tima, kroz demonstraciju, pregled cijena, pravljenje nacrta i strategija, i dati dovoljno vremena da se posvetite pozornost zadatku i cilju.
Kroz ovu i slične metrike možemo pratiti zanemarivanje određene faze, isto tako omogućuje da istražite načine da ubrzate prodajne cikluse i zatvorite dogovore. Svježa i promijenjena perspektiva može vam pomoći i biti ključna da primjerite neučinkovitost prodaje kao procesa i i prodajne prilike koje možda propuštate. Zatražite besplatne konzultacije kako bi vam mogli dati informaciju i smjer u kojem području možete unaprijediti svoj prodajni proces.
Naime, biti u koraku ili razumjeti kako će se tržište ponašati za sljedeću godinu nije ista pozicija na startom gridu među konkurencijom.
Ako prodajni proces nije usklađen sa potencijalnim kupcima, svakako preporučamo održavanje treninga sa timom kako bi uskladili zajednička putovanja zajedno u odnosima sa kupcima.Svakako treba imati uključene uvide iz različitih timova, kako bi imali najbolje prodajne procese.
Tijekom raznih sastanaka i face to face sa zvijezdama unutar prodaje, marketingom, operacijama, financijama i svim odjelima koji su uključeni u prodaju, tražite od njih da razumiju proizvod, industriju i put do željenog kupca.
Svi oni nude jedinstvenu perspektivu, koja je ključna da kroz prodajne aktivnosti dizajnirate za kupca proces koje je privlačan, učinkovit i profitabilan. U svakom slučaju treba imati definirani prodajni proces, jer danas treba ukloniti administrativni kaos iz poslova i pomoći da se fokus prodajnog predstavnika vrati natrag na prodaju.
Organizacija i organiziranost ključna je komponenta uspjeha u prodaji i danas je vrlo lako izgubiti pojam o tome gdje se nalazite u svakom od svojih poslova, i od propuštenih prilika ići u grešku za greškom. Definiranje prodajnih faza omogućuje nam izvještavanje, koliko dugo je svaki posao „zapeo“ u nekoj od faze, koje faze traju najduže i na kojim fazama treba napraviti određene korekcije. Ako je dogovor stao, jasne definicije olakšavaju saznanje gdje se nalazite u procesu i koje sljedeće korake trebate poduzeti.
Također, imati definirane uloge i odgovornosti, je ključno. Zna biti vrlo frustrirajuće za segment prodaje da poslove i dogovore guraju kroz usko grlo. Ovaj problem se izbjegava uključivanjem uloga, odgovornosti i rokova kroz prodajni proces, dobrim prodajnim procesom lako upravljate ako angažirate svakog člana tima, kroz demonstraciju, pregled cijena, pravljenje nacrta i strategija, i dati dovoljno vremena da se posvetite pozornost zadatku i cilju.
Kroz ovu i slične metrike možemo pratiti zanemarivanje određene faze, isto tako omogućuje da istražite načine da ubrzate prodajne cikluse i zatvorite dogovore. Svježa i promijenjena perspektiva može vam pomoći i biti ključna da primjerite neučinkovitost prodaje kao procesa i i prodajne prilike koje možda propuštate. Zatražite besplatne konzultacije kako bi vam mogli dati informaciju i smjer u kojem području možete unaprijediti svoj prodajni proces.