Ključ današnjeg poslovanja i uspjeha može se poistovjetit sa engl. networking, naime, postoji stara izreka koja kaže "nije bitno ono što znaš, već koga znaš". Jednostavno, danas ako želite uspjeti morate izaći iz komforne zone i krenuti upoznavati ljude i ostvarivati kontakte.
Networking danas znači izgradnju i povjerenje odnosa, davanje i dobivanje preporuka, izgradnja ugleda i zato možemo reći da nakon određenog vremena vaše poslovanje je izravno proporcionalno ukupnom broju kontakata koje imate.
Naime, networking tj. umrežavanje ljudi je čista matematika, ukoliko znate 100 kontakta i svaki od tih vaših kontakata zna 10 ljudi, vi imate pristup doduše neizravan, ali ne više 100 nego 1000 klijenta.
Vrlo je zanimljivo pitanje koje čujem svakodnevno.. dobro kada bi trebao početi se ja umrežavati sa ljudima i koliko će to utjecati na moj poslovni razvoj?
Naime, odgovor je vrlo jednostavan i više-manje uvijek identičan. Odmah.
Prilikom upoznavanja da li razgovarate samo s onima koji vam mogu dati najviše zauzvrat? Nekome za koga mislite da će vam donijeti gomilu preporuka? Ako vam ovo zvuči poznato, bolje prestanite. Networking nije automat, koliko ubaciš, toliko ćeš dobiti, čekanje se isplati.
Odnosi u BN morate biti relational not transactional i samo tako se može postići uspjeh i kvalitetan odnos.
Recimo, u konzultantskom poslu, mreža kontakata trebala bi biti uspostavljena i stvarati se prije nego se posao pokrene, ostvariti unaprijed klijente i potencijalne klijente daje potrebnu početnu snagu prilikom otvaranja takve vrste poslovanja.
Načini ostvarivanja networkinga mogu biti različiti, od posjete raznih poslovnih skupova, posjet raznim tijelima u različitim industrijama, jer upravo ta raznolikost, može vas dovesti do preporuka raznim klijentima, također, profesionalne grupe, gospodarska udruženja, pa i razne komore, otvaraju mogućnosti umrežavanja, upoznavanja novih ljudi i klijenata.
Digitalni networking danas je postalo must have oruđe i nešto šta kod nas tek dolazi, ali aplikacije poput LinkedIna, koje nude mogućnosti umrežavanja, razvoja poslovanja i reklamiranja svakako pomažu razvoju mreže kontakata.
Razni poslovni seminari i konferencije, ne samo da služe prikupljanju novih znanja, nego postaju sjajne prilike za uspostavljanje vrijednih kontakta. Svakako nazočite što većem broju takvih događaja i imajte na umu da ste otvoreni za nove konekcije.
Naime, ukoliko sa nekom osobom nemate zajedničkih točaka, to ne znači da ta osoba ne poznaje nekoga tko ih ima.
Networking zahtjeva puno vremena i vrlo često novaca, odvojiti vrijeme da možete biti na raznim seminarima, konferencijama, sastancima, međutim što više to činite, vaša mreža postaje sve šira i plodnija.
Za kraj, networking je dvosmjerna ulica i dugačak put, čak bi rekao i autoput sa zaustavnom trakom, ukoliko očekujete da od vaših klijenata, partnera, prijatelja možete ostvariti informacije, preporuke, morate biti spremni učiniti isto.
Networking danas znači izgradnju i povjerenje odnosa, davanje i dobivanje preporuka, izgradnja ugleda i zato možemo reći da nakon određenog vremena vaše poslovanje je izravno proporcionalno ukupnom broju kontakata koje imate.
Naime, networking tj. umrežavanje ljudi je čista matematika, ukoliko znate 100 kontakta i svaki od tih vaših kontakata zna 10 ljudi, vi imate pristup doduše neizravan, ali ne više 100 nego 1000 klijenta.
Vrlo je zanimljivo pitanje koje čujem svakodnevno.. dobro kada bi trebao početi se ja umrežavati sa ljudima i koliko će to utjecati na moj poslovni razvoj?
Naime, odgovor je vrlo jednostavan i više-manje uvijek identičan. Odmah.
Prilikom upoznavanja da li razgovarate samo s onima koji vam mogu dati najviše zauzvrat? Nekome za koga mislite da će vam donijeti gomilu preporuka? Ako vam ovo zvuči poznato, bolje prestanite. Networking nije automat, koliko ubaciš, toliko ćeš dobiti, čekanje se isplati.
Odnosi u BN morate biti relational not transactional i samo tako se može postići uspjeh i kvalitetan odnos.
Recimo, u konzultantskom poslu, mreža kontakata trebala bi biti uspostavljena i stvarati se prije nego se posao pokrene, ostvariti unaprijed klijente i potencijalne klijente daje potrebnu početnu snagu prilikom otvaranja takve vrste poslovanja.
Načini ostvarivanja networkinga mogu biti različiti, od posjete raznih poslovnih skupova, posjet raznim tijelima u različitim industrijama, jer upravo ta raznolikost, može vas dovesti do preporuka raznim klijentima, također, profesionalne grupe, gospodarska udruženja, pa i razne komore, otvaraju mogućnosti umrežavanja, upoznavanja novih ljudi i klijenata.
Digitalni networking danas je postalo must have oruđe i nešto šta kod nas tek dolazi, ali aplikacije poput LinkedIna, koje nude mogućnosti umrežavanja, razvoja poslovanja i reklamiranja svakako pomažu razvoju mreže kontakata.
Razni poslovni seminari i konferencije, ne samo da služe prikupljanju novih znanja, nego postaju sjajne prilike za uspostavljanje vrijednih kontakta. Svakako nazočite što većem broju takvih događaja i imajte na umu da ste otvoreni za nove konekcije.
Naime, ukoliko sa nekom osobom nemate zajedničkih točaka, to ne znači da ta osoba ne poznaje nekoga tko ih ima.
Networking zahtjeva puno vremena i vrlo često novaca, odvojiti vrijeme da možete biti na raznim seminarima, konferencijama, sastancima, međutim što više to činite, vaša mreža postaje sve šira i plodnija.
Za kraj, networking je dvosmjerna ulica i dugačak put, čak bi rekao i autoput sa zaustavnom trakom, ukoliko očekujete da od vaših klijenata, partnera, prijatelja možete ostvariti informacije, preporuke, morate biti spremni učiniti isto.
Želite li raditi s nama?
Otvoreni smo za sve vaše ideje i planove. Javite nam se sa svojim zamislima, a mi ćemo vam odgovoriti sa kreativnim rješenjima.
Nedavne objave
Poslovna viza za Kinu iz Hrvatske
23/07/2023Kineska viza – Tipovi viza
23/07/2023Priprema putovanja u Kinu
23/07/2023